22:32

Tidigare idag så åkte jag, Moa, Sofia, Lisa och Agnes till stan, till 1D world, kaos som jag sa tidigare. Hann inte skriva att Jag var bäst på väggen man fick det, tänkte skriva: Julia är bäst. Men nejdå då skulle jag inte få det för dem skulle precis ta bort pennorna osv.
 
Men iaf sen efter 3 timmar käkade vi lite och sedan gick till lite andra affärer, köpte en tröja, kan visa den lite senare.
 
Egentligen vad mycket jag hann med idag:
-Åka till stan
-Städa
-Hjälpa någon att hitta sin telefon eller den låg på golvet sa bara ursäkta jag tror du tappat din telefon.
-Spilla ut en cola på mig själv, min fina tröja asså, det går som tur tvätta bort hoppas jag. 
 
Men little stuff och jag ska sluta skriva nu, långt inlägg fattar om ni inte pallar läsa det här.
Påväg till Stan
Lite många atugrafer och jag fick inte skriva att jag va bäst, asså vad hämskt, folk skrev sina telefonnumer på dem där, HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback