Gossip Girl talk

Alla känner väll till Gossip Girl? Iallfall nu har jag sätt alla avsnitt alla 6 säsonger. Asså så bra, det finns bara 10 avsnitt på säsong 6, the end, det kommer inte komma några fler avsnitt. Men allt måste ju ha ett slut.
 
Jag vet nu vem som startade Gossip Girl, så smart hur i hellvette den personen, sedan bara deletade "den" hemsidan och allt bara slutade. Du kanske ska sluta läsa nu om du absolut inte vill veta!
 
Alla vet ju att Georgina, Serena ha varit gossip girl, den ni minst anar är Gossip Girl, jag har alltid trot Jenny eller Eric men var det så? HAHAH wrong, men se gossip girl så bra att man dör. Sa typ inget, men om du verkligen vill veta kan du ju alltid kommentera eller så bara söker du upp det själv ;)
 
Fast jag tror ändå rätt många har sätt säsong 6 eller?
 
Nästa Gossip Girl är The Carrie Diarries så då får man börja titta på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback