Jag va ju duktig idag igen..

^^Rubriken säger allt, gjorde No-läxan derekt när jag kom hem, oj,oj måste komma tillbaka till mitt vanliga jag under lovet asså! Men det kan ju vara bra att plugga också. Då slipper jag göra det under lovet måste ändå plugga på soprovet då. Och nej inget omprov, var i Spanien när dem andra gjorde det.
 
Måste kämpa mig upp i betygen liksom, känner att ha E och D och ett B i nästan allt inte är så bra, men det är fortfarande ett betyg så man är ju stolt. Vill ha C och A det är liksom inga "mellan" betyg. Men jag gör mitt bästa och om det inte räker, vad tråkigt för mig då, det är ju bara jag själv som drabbas av det ;( Önska mig lycka till.
 
Om alla andra kan, kan ju jag också.
Etyvpaxd4ci_large
Tumblr_migx35vqhv1s4mi5do1_400_large
154155_539594936060071_432922859_n_large
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback