20 juni 2013

hej, nu bloggar jag från ipaden för min data är fuckt up. Jag lovar skiten kommer sprängas snart. Men jaja den funkar lite halft.. Egentligen kan jag skita i min data men sen så måste man ju ha en data också.

Igår va jag hos tandläkaren bytte tandstllning hahah fick sånna där roliga krokar o min hajtand e booooortaaaa kommer sakna den för jag har haft den tills nu. Eller den är nästan borta iaf.

O idag ska familjen åka till Estland har fixat ett tidsinställt inlägg som kommer upp imorgon o på lördag morgon kommer jag hem så bloggar antagligen då pussss :*


Kommentarer
Postat av: Kelly

Hoppas det blir kul i Estland ^_~

2013-06-20 @ 10:48:59
URL: http://kawaii-tjejen.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback