3 mars 2013

Just nu så lyssnar jag på musik och känner mig fett proffsig att jag fick igång min data igen, den typ pajja igen eller internet sluta funka. Nu är det bara ipaden kvar och nej det var inte mitt fel den här gången. Men orkar inte fixa det nu. Det får apple göra.. Har pluggat på so:n nu och kan 3 frågor utav 5 måste kunna alla. Jag lovar att om man inte kan alla kommer hon sätta F. Vill inte göra omprov för det är så jobbigt. Man kommer liksom aldrig ikapp då. Då måste man ju plugga igen och det är rätt jobbigt för det kommer mer och mer. Nu kom jag på en grej ni vet Teen Wolf Scott är så jäkla snygg. Se det det kommer nya avsnitt måndagar klockan 20:00 även fast jag har sätt klart alla säsonger och säsong 3 kommer snart också. Såg alla avsnitt på tre dagar och dem är ca 41 minuter långa st. Det är 24 avsnitt tillsammans säsong 1 och 2. Det blir 984 minuter. HAHA oj.. Långt inlägg fattar om ni inte pallar läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback