©©©

God morgon! 
 
Klockan är egentligen för lite för att blogga! Vet inte vad jag gör uppe, kan inte sova vaknade typ 3:55 not okay. Hoppas jag sommnade emellan bara några minuter annars runt klockan 16:00 kommer jag vara halvdöd. Det kändes inte häller som jag sommnade. Jaja everything happens for a reason. Men ser inte vad som är meningen med det här.  
 
Men det påminner mig, har någon av er sätt Spring breakers än då? Den var lite halv, om man tänker Selena Gomez i en sån film liksom, hon är ju en disneystjärna. Men denna film var ganska bra men lite halv sådär. Vissa scener i filmen satt man ju och blunade. Inte för att det var läskigt ingen skäckfilm..
 
Om den kommer på bio i Sverige tippar jag på att det blir 15 årsgräns om inte undrar jag hur dem tänker..
 
Men som jag brukar säga du bestämmer själv vad du vill se, det eget val :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Becca

Det verkar som om du gillar Spring breakers? kiika gärna in på bloggen där vi skriver om den och tjejerna :D
Ha det bra
//becca

2013-03-30 @ 12:25:52
URL: http://forteens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback