Tråkigt inlägg med ingen bild

I går kväll så åkte jag och familjen till stan och åt kinamat- så gott! Kinamat är sjukt gott, fattade inte varför jag inte tyckte om det i femman? I sexan hatade jag också typ det, fast det gick att äta. Men iallafall sjukt gott! Fast sushi de är inte så gott smakar ingenting. Och jag kan inte hålla i dem där matpinnarna häller. Kniv och gaffel klart. Jo iaf idag efter skolan så gick jag och Lisa hem till Sofia vi pluggade No, har prov på onsdag och dem har det på tisdag. Inte så mycket plugg men lite vi gick igenom frågorna osv. Hoppas på godkännt annars är det kört ska sattsa stort den här gången och inte bara få E och absolut inte F!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback