19 april 2013

dagen var faktiskt rätt chill, men tanke på att jag hade två läxförhör ett i so och ett i tyska och det gick ju bra. hade båda muntligt. måste liksom rädda mitt tyskabetyg kommer få E nu tror inte jag kan få högre än så har en månad och jag tror jag har tyska prov 1 maj? det kan ha varit den 3 också men om det är det så blir jag ledsen(hahah) har NO-prov då som jag måste börja plugga till.
 
efter skolan så gick jag, lisa, sofia, moa och emma ner till åkis allways, även fast jag inte hade några pengar liksom. sedan så satte vi oss på gräsplanen och chillade.
 
Och ja på musik(mitt liv går inte under)man behöver inte spela upp låten själv med ackord och prylar. han kan ju göra de. och fick 3 stora sprickor i min telefon eller stora var nog att ta i, men man känner att det går neråt i skärmen när man tar i telefonen. mitt eget fel dårå.
 

Kommentarer
Postat av: LAMBOZ

Fin blogg!
Nu har vi en pågående frågestund. Skulle betyda mycket om du ville fråga något. Alla som frågar får en länk och vi svarar i ett videoinlägg! Kram.
Direkt länk: http://lamboz.blogg.se/2013/april/fragestund.html#comment

2013-04-20 @ 15:22:25
URL: http://lamboz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback