B-språk

idag måste jag verkligen plugga tyska, vill verkligen inte ha det språket och ja jag har försökt att byta språk men rektorn sa nej, eller asså nej sa hon inte men hon tyckte inte att det var så bra för då skulle jag behöva plugga ikapp 2 år och det vet jag också att jag aldrig skulle göra. så får plågas kvar på tyskan typ dö långsamt liksom. men jag tror inte man behöver ha kvar tyskan på gymnasiumet då ska jag välja ett nytt C-språk, men om man måste ha tyskan på gymnasiumet också då är det inte över, eller så väljer jag ett C-språk i alla fall. får kämpa med tyskan. måste minst ha ett C  när jag går ut nian men nu är jag inte ens uppe i E. Det är några månader kvar och jag tror vi ska ha ett test om några veckor jag måste få E. men jag har alltid haft svårt med språk jag hade det med engelskan också men sen släppte det och nu har jag ett C liksom, eller på att prata i alla fall.
 
Och juste nu också så skriver vi dialoger på tyskan och lisa är tillsmans vi ska skriva bästa och vi ska få bra betyg nu!! För det är lite kritiskt för mig nu.
 
Ps, åk aldrig till Amsterdam eller jo men inte till Bratislava eller va det heter, alla creepy saker i skräckfilmer
(hostel 1-3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback