Valborg

dagen började med brännbo
ll och regn och slutade med majbrasa och chill med kompisar. hade ju en häv-dag, inte så illa som jag trott bättre än förra året i alla fall. och så slutade vi 13:30 och så då va det fotbollsmatch mellan lärarna och människorna som år i 9an. vet inte vilka som vann för vi gick därifrån. så drog man och chilla jag och emma gick hem till mig, hon glömde sina nycklar hemma så vi hämtade pengar och köpte godis/dricka. och sen chilade vi alltid liksom.  gick till smetshagen där moa och josse va önskar att jag kunde skriva vi hade girltalk men vi snackar så långt ifrån det man kan komma tex,bärs, bärs bira, hahha fulaste jag hört.
 
sen nu har man kommit hem från majbrasan ska chilla mer livet och kolla på 90210, ses imorgon eller nått.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback