15 januari 2013

Jag startade dagen med skola, tur att det var bild första lektionen annars hade jag dött även fast vi har sovmorgon på tisdagar. Gjorde inget på hela 80 minuter hade sjukt svårt att bestämma mig vad jag skulle rita, men vi har ca 3 lektioner kvar på den uppgifften så att jag slösade bort en gör nog inte så mycket.
 
Och nu på matten så håller vi på med % något som jag faktiskt kan, det var inte så svårt gjorde 7 uppgiffer känner mig stolt haha:) Sen såklart massor med andra lektioner som är ja skola, ni vet ju vad man gör där?;)
 
Efter skolan så gick jag, Moa, Tilda, Emma och Josse hem vi hade snöbollskrig jag fick snö i munnen! Alltså vi sparkade snö på varandra och det slutade med att alla blev helt våta´, men vad hade vi väntat oss snö är ju snö. Haha sen så blev det fred :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback