18 januari 2013

Kollar på gossip girl  Ska börja på avsnitt 10 säsong 4 har redan sätt de men man glömmer ju bort vad som har hänt. 
 
Haha hittade nyss lite egopics på ipaden därefter dålig skärpa men när de är ljust ute är den grym ;) haha bjuder till 100% 
 
Haha känner att min arm och ben stiker ut lite random sådära men kollade  ju på film då måste man ju ha det chill, intessant?
Gemför mina tänder med headern och sedan nu. Raka eller hur? Det har bara gått 2 månader och jag ska ha tandställning i 2 år, kan bli längre ska eventuellt dra ut 4 tänder haha jag dör om det blir så kommer jag ju helt klart lägga ut bilder och garva åt det!

Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hoppas du får en mysig lördag!
Är du intresserad av en gratis header eller vet du någon som är det? kontakta mig!

2013-01-19 @ 11:41:24
URL: http://adhdochfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback