20 dagar kvar

Tills planet lyfter till Spanien, hoppas att snön är kvar då, hehe känner mig taskig som tycker det men peace you know? Har varit där en gång förut 2010, ett tag sen, fast då var vi på Mallorca nu ska vi till Kanarieöarna/Las palmas.
 
Man kan ju inte åka till Spanien för många gånger + dem har grym shopping där iallafall vad jag kommer ihåg + det ska vara en karnival när vi är där också.
 
Ska spara varenda krona som jag kommer få(okej en månadspeng) men det är ju alltid någonting det med.
 
Enligt google så är det här en bild från Spanien, men jag minns inte att vattnet såg ut sådär, vem vet det kanske det gör det var ju ett tag sen jag var där. Det liknar mer Thailand.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback