Har du någonsin känt dig som en idiot x2 ?

Min data var ju trasig, den var på lagning i 2-3 veckor och igår kom den tillbaka och pappa fick betala 900 kr, för ett problem som kom tillbaka dem hade inte gjort något, fy dem, men iallafall vet ni vad jag gör? Jag bränner min data med en lampa igen!
 
Har gjort det förut med min gammla data det blev ett hål så alla sladdar syns, jag trodde jag hade lärt mig min läxa men så händer samma sak igen!! Ha aldrig en data nära en lampa den smälter, smält data gör ont att få på fingrarna fick trycka ihop den lite men det är fortfarade ett hål på vänsta hörnet.
Men den fungerar ju, med lite gaffatejp. Nu är det bara att vänta på ett mirakel antingen att den chrashar..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback