I`m back

hej, nu är jag tillbaks det har varit så jäkla mycket i skolan och idag är jag ledig. så vet inte vad jag ska hitta på men skitsamma. Sista riktiga skoldagen var igår. Så nu slipper jag tänka på det iallafall. 
Och vi hade tyskaredovisningen. Vår lärare sa att våran va den bästa i klassen. Så vi fick ett C på den. Jag kunde hela utantill och det kunde dem andra i min grupp så vi hade inte pappret så det gick sjukt bra för oss.
 
och igår så va jag med emma, josse och moa, vi va på moas studsmatta och va sociala med våra mobiler/ipads haha, sen så gick vi och jag, emma och josse hade chill ute vi möttes 20:00 och kom hem 24:00 lite sent känner jag. Vi råka gå vilse HAHHAHAHAHA så vi hammnade i Vällingby, fatta va långt vi ba uppsi gick inte vi lite långt nu. 
men vi chillade ju på vägen. Det måste varit det fulaste jag sätt. men skitsamma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback