21 mars 2013

Efter mina 2 lektioner idag så väntade Sofia och Lisa på mig, dem slutade en kvart tidigare, Så vi gick hem till Fia och sedan till åkis för att köpa lite gott. Sedan gick vi hem till Fia igen och chillade snackade lite. Sen efter någon timme kom Josse och Emma inrusande. HAHAH Fias lillebror öppnade dörren så dem öppnade Fias dörr till hennes rum. Det var överaskande, så vi snackade lite osv.
 
Och jag och Josse hade likadana strumpor på oss, och olika på varje fot båda hade en svart och en med hjärtan på och vi hade det på samma fot också. Doog lite. Men tvillingar tänker ju lika?
Det här var nog det fulaste jag sätt i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Så fin blogg :D

2013-03-22 @ 17:35:59
URL: http://linneatulldahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback