21 maj 2013

hej, hade såndär special dag, gjorde ett soprov gick faktiskt bra skrev sjukt mycket, tydligen gillar lärare mycket text, det ska jag aldrig glömma så mycket text ska man ha. sedan fick jag tillbaka mit matteprov fick godkännt?! asså typ första gången, döm mig inte! nu har jag bara ett prov att göra så jag kan rädda mitt betyg så jag slipper f.
annars så hade vi ju lekdag inte för att man gjorde så mycket. och imorgon tror jag det är vanlig dag pusshej :*
Bild från new york mamma och jag, det är "ön" där frihetsgudinnan står, alla ba de finns en resturang uppe i "lycktan", hhaha nej det gör det inte, inte ens ett människohuvud får plats där. men det finns ett cafe brevid såå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback