3 maj 2013

hej, äntligen fredag, först skulle det bli besvikelsefredag men sen blev det rätt awesome ändå. hade tyska prov, gick faktiskt bra..utan lisa och sofia hade jag fått F, är skyldig er!! jag hoppas på ett E, tror inte det blir mer för jag missade ganska mycket på första sidan, men vi får se. vi sköt upp musikuppspelningen 2 veckor wiiiiiio. men seriöst vill verkligen inte spela upp låten.
 
efter skolan så gick ju jag, emma, moa och josse och chillade köpte lite grejer, gav gratis glass till små barn HAHHAHAHAHAHAHAHA. Nää men vi orkde inte äta upp så vi ba vill ni ha. fulaste jag sätt men aa så kan det gå.
sedan 16:30 så va jag och josse tvungen att gå, ny mobil, eller nja, dem skicka smset för tidigt, hur lyckas man? men om två månader 24 juli(82 dagar) får man en ny telefon. man får väll vänta lite till. Sen sågs ju vi klockan 20:00 igen, kanske tidigare. vi kollade på film, skypade men nån från usa askul juu!!! sen så gjorde vi videoisar och lite annat.
 
bild från min ig, har typ bytt namn igen har ingen íde om vad jag ska heta jaja just nu heter jag @juliastraands

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback