Grönalund

hej, första dagen på året jag, åkte till grönan, askul!! Va där med sofia, moa och lisa vi åkte inte allt men mycket vi kom in rätt sent vi var är 12:15 och det var köer och det öppnade 12. köpte guldkort och det gick på 1500 men det är värt det så i "framtiden" behöver man bara betala för mat osv.. vi ska dit imorgon också, och slösa ingen tid på eclips man ska åka den om man vill ha en trevlig pratstund.
 
och vi åkte inzane, askul jag typ doog, för jag åkte den senast i femman för förra året åkte jag inte den. vi ska dit imorgon igen om det går för alla osv. hejpuss :*
 
den nya eclips tagen från min instagram @juliastrandse förmodligen sista gången jag byter namn, haha!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback