Throwback thursday

runt klockan 20:00 möte jag moa och emma vi chillade och gick hem till emma och kollade på gammla videosar. hahha askul, josse skulle också hängt med men hon blev sjuk vid lunchtid typ. så det blev bara vi och sen så hörde vi en motorcykel oh ett tjejskrik och en cikund ringde min mobil och ja jag har scream ringsignal när nån ringer och ba: whats your favorite movie och dör, den rigsignalen har jag. hahahah. vi skrek ashögt, kanske borde byta ringsignal. sedan klockan 11 behövde jag gå hem,
 
har gjort en ny header idag, den är inte riktgit klar och ska göra den längre liksom. och sen ska jag byta profilbild och grejer blev trött på den andra. uppdatera om du inte ser den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback